Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 1. juli 2012

Lørdagshygge - bagte peberfrugter

Igår besluttede vi os for at hygge hjemme i lejligheden - vi havde været ude at handle en masse lækre varer ind, så jeg glædede mig til at komme igang med at lave noget lækker mad.

Det blev lidt eksperimenterende, men godt.
Bagte peberfrugter
Det blev til bagte peberfrugter i ovnen, med fyld bestående af kikærter, æggehvider og lidt hvidløg/chilli sovs. Ost på toppen og så ind i ovnen. Overvejer om jeg skulle prøve at blende mine kikærter inden jeg puttede dem i peberfrugterne næste gang. Men de var dejlige, sunde og proteinrige - perfekt

Paperdams blev spist i stor stil til - blot bagt i ovnen i 1 min og så er de klar. Med et indhold på 20% protein - perfekt

Aftenens eksperimenter

Det blev samlet til mine fyldte peberfrugter, paperdams, bønne/kikærtesalat og nogle "muffins" bestående af kikærter og æggehvider med krydderier bagt i ovnen i små forme. DEJLIGT

Indisk dessert


Aftenens dessert (nummer 1) blev lidt indiske delikatesser. Men det er nok ikke helt mig. Aner ikke hvad det består af, men det virkede en smugle tørt og meget fed. Lidt a la en tørkage, der blot er blevet mast sammen og så tørrer lidt mere ind.

Så aftenens dessert nr 2 blev til slik - der blev guffet løs, men nu skal det også snart stoppe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar