Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 27. juli 2012

Dag 27: Cocktail

Idag har været træningfri dag af flere årsager, men nok fint nok for min krop at få lidt ro. Derfor bliver der ikke nogen trænings beretning idag, men lidt mere om gårsdagens oplevelse....

Igår aftes var vi I biografen og se en film jeg faktisk havde glædet mig ret MEGET til – COCKTAIL
Og nej det var ikke Tom Cruise udgaven der var genindspillet, men en Bollywood film af samme navn. Grundet til at jeg var ret vild for at komme ind at se denne film, var primært at jeg er blevet utrolig glad for en af sangene fra filmen. Den bliver spillet meget i fitness centeret og ja faktisk over det hele – lidt som en sommerhit. Så efter at have hjernevasket mig selv med denne sang, så måtte jeg bare se filmen. Jeg har endda fået sangen som ringetone på min mobil… ELSKER DENNE SANG


Hele filmen foregik på Hindi, så fattede ikke hvad de sagde, da undertekster ikke er noget der anvendes. Men udfra kropssprog kan man heldigvis tolke en del. De har også en tendens til at blande nogle få engelske ord ind i deres Hindi sprog, så man lige kunne fange et enkelt ord indimellem.

Nå men på trods at alt dette, så nød jeg faktisk filmen og det var en god oplevelse. Bollywood filmene varer lidt længere end normalt, da de skal have tid til at danse og synge i filmen, så det var en film på ca 2,5 time. Men jeg er glad og tilfreds og stolt over at have oplevet min første Bollywood film hernede J

Her til aften blev det til hurtig aftensmad - pandekage med ost og ketchup. Dagen har været lidt kaos, så skulle blot have noget hurtigt og nemt. Dessert blev til papaya og spicy riskager.

Æggehvider med HUSK og mandemel, fedtfattig ost i midten


Ingen kommentarer:

Send en kommentar