Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 15. juli 2012

Dag 15: Back attack med video

Elsker søndage - fri og go tid til træning og hvad man nu ellers har lyst til. Idag startede søndagen som den plejer. Jeg vågner mellem kl 7 og 8 om morgenen (Michael sover stadig der) og begynder at gøre mig klar til dagens træning. Får mig en dejlig potion havregrød med mandler, kanel og sukrin.

Derefter afsted til træning. Idag fik jeg lokket Michael med ned til maskinerne og vægtene, hvilket var stort for mig - så håber ikke det blot var en engangs fornøjelse.
Nå men fuld gas idag på back attack samt skulder. Og igen med hjælp fra en af de venlige personlige trænere. Fik mig en sludder ang deres store fitness konkurrence, der finder sted til Oktober. Han spurgte om jeg skulle stille op, meeen nej. Formen er ikke lige til konkurrence i okt - bare den var! vi blev hurtige enige om, at det blev næste år, så kunne vi begge nå det :-)

Lidt billeder fra dagens dejlige træning

Bagdelen var lidt for tung, så var altfor presset idag....

Dødløft, så var jeg igang

Mere ryg - 3. sæt og var ret presset....


Run run run - fik kæmpet mig op på 10 km igen - dejligt

Dejlig afslappet efter træning og velfortjent massage


Ingen kommentarer:

Send en kommentar