Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 22. juli 2012

Dag 22: Lyt til din krop...

... er kun noget jeg delvist praktiserer. Jeg burde i nogle tilfælde være bedre til det end jeg er, men jeg ser det også i nogle tilfælde som en styrke, da jeg er god til at presse mig selv.

Ikke helt tilfreds med
dagens indsats

Idag prøvede at gøre halv halv - det ender aldrig godt. Jeg var alt for træt i morges og min mave var utilfreds mad aftensmaden fra igår. Så træning var ikke lige det min krop havde mest lyst til. Men det skal den jo ikke bestemme :-) Så afsted det gik og fik egentlig styrketrænet ok, men så kom jeg til cardio.... Søndag er den dag jeg har fri fra arbejde og derfor også den dag jeg har bedst tid til at træne. Derfor plejer jeg at have fokus på cardio om søndagen. Men det var ikke hvad min krop havde lyst til idag.

Jeg fik dog løbet ialt 7 km, så det er jo slet ikke skidt, men sidder nu med følelsen af ikke at have trænet ordentlig. Det er nok mere mine forventninger der var noget højere end hvad resultatet blev, og så er det jo næsten lige meget hvad resultatet ender med, hvis forventningerne er større.

Så jeg fik da trænet idag, men ikke som håbet -> derfor halv lyt til kroppen og halv ignorering.

Dagens frokost blev pandekage med chokoladesovs og æble. Jeg havde bare lyst til chokoladepandekage, da det er ved at være et stykke tid siden jeg har fået det sidst.

Pandekage
  • 5 æggehvder
  • ½ scoop chokoladeprotein pulver
  • 1 tsk HUSK
  • Ca. 5 gr kokosmel (malet mel)
  • Kanel
Chokoladesovs var blot chokoladeproteinpulver blandet med lidt youghurt, kanel og sukrin melis. Pyntet med æbleskiver - mums

Ingen kommentarer:

Send en kommentar