Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 31. juli 2012

Dag 31: Sidste dag i projektet

Så er det eksamenstid – eller føler det lidt sådan. Sveder det sidste ud på sidste mulige dag i min projekt måned – Juli. Så derfor var det op imorges til træning med god pump på styrke og fuld gas på løbebåndet. Eller jeg troede faktisk jeg fik mig en god tid på 5 km, da jeg prøvede at presse den, men nej ingen rekord i dag. Kunne kun presse tiden ned på 22.55, så det var ikke helt tilfredsstillende. 

Men tid til status:
Første 14 dage gik forrygende. Jeg trænede og havde styr på min kost. Fedtprocenten begyndte ligeledes at falde og jeg var tilfreds. Så begyndte cravings at komme i fase 2. Der var lige et par dage, der var ret hårde at komme igennem. Men jeg klarede det og faldt ikke i nogen fælder.
Næste fase var træthedsfasen, her kæmpede jeg ret meget. Energien var dalende og det var ret hårdt at komme igennem. Her begyndte jeg at have svært ved at fastholde mit stramme kostprogram og gav stille og roligt lidt slip. Træningen forsatte stadig, så denne var intet problem. Men kosten var hård. Jeg røg stille og roligt over i carb hell. Begyndte at spise mere brød og mere ost, samt at små snacke lidt. Ikke af usunde sager, men det tæller alt sammen i kalorie regnskabet, selvom det er sunde sager som nødder mm.
Fjerde og sidste fase fik jeg lige rettet lidt op på det hele igen, men desværre var dette alt for få dage til at få en egentlig effekt ud af det.
 
Venstre: Inden projektet startede - Højre: Fra idag
Ok fremgang, men ikke nogen ændring den sidste 1½ uge.

Kun lille ændring på ryggen, så ikke helt tilfreds.
Højre er fra idag (ikke helt så god posering)


Kaloriekurve den sidste uge - havde lige et par dage,
der ikke gik helt efter planen, hvilket ses på de røde søjler.
For mange kalorier blev indtaget
Bottom line er at jeg er medium tilfreds. Jeg har forbedret min form fra da jeg startede, men ikke helt nået det jeg gerne ville. DERFOR er følgende ny plan lavet J I morgen er spisedag og frie tøjler mht mad. Fitness centeret har ligeledes lukket, så den står på ren afslapning og opfyldning af depoter – søndag kommer ligeledes til at være en off dag med brunch. Men så er det tilbage på sporet.

Jeg vil stadig prøve at nå mit mål, som er ret umålbart og når jeg virkelig graver efter, så ved jeg godt inderst inde, at jeg aldrig bliver helt tilfreds J Mere vil have mere. Men jeg vil lige prøve at presse den lidt mere til jeg har ferie sidste uge i August – for der står den på bikini og sol og sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar