Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 24. juli 2012

Dag 24: Diæt tilstand

Idag er min krop helt slap og træt. Måske den begynder at mærke presset fra ekstra træning samt tilpasset kostprogram. Det skyldes nok også 2xtræning i går og ikke helt ordentlig og nok aftensmad.

Imorges efter træning kunne jeg virkelig mærke min krop skreg efter mad. Jeg havde samme fornemmelse i kroppen, som jeg tidligere har haft på diæt. Så det var ikke en ny følelse, blot en følelse af at være i underskud. Dagen har også været lidt hård at komme igennem og har haft mange flash back til min diæt periode fra sidste år op mod DM. Det er rart at have noget at sammen ligne med, idet jeg ved jeg kan klare dette, der skal blot kæmpes lidt. Resultaterne kommer jo ikke uden kamp!

Men her til aften havde jeg behov for at få noget ordentlig aftensmad. Aftenen er lidt anderledes hernede end hjemme, da jeg ofte først er hjemme fra job kl 19 eller 19.30. Og hvis der så skal handles og laves mad, ja så bliver klokken mange. Derfor bliver det ofte til noget nemt og hurtigt.

I aften har jeg dog handlet nogle gode råvarer så jeg kunne lave ordentlig mad – hjemmelavet sund lasagne. Det er til at overkomme at handle hos slagteren hernede. Købte ½ kg frisk kylligebryst samt 12 friske æg = 25 kr. Grøntsager købes på det lokale frugt og grønt marked.

Til at lave lasagnen brugte jeg en god tomatsovs og lagde skiftevis lag af tomatsovs, kylling (stegt på panden i forvejen), aubergine (istedet for pastaplader), løg og forfra. Toppet med fedtfattig ost. I ovnen i ca 20 min og klar parat...



Sund lasagne med masser af kylling og aubergine plader


2 kommentarer:

  1. Jeg syndes bare det er så sejt det du gør... Håber du får det ud af det som du går efter... for temlig hårdt program du køre, så flot

    SvarSlet
  2. Hej AM

    Tusind tak for de dejlige ord. Ja det er lidt hårdt og der skal kæmpes lidt, men jeg kan og jeg vil :-)

    Men tak igen - det er dejligt med lidt hjælpende ord på vejen..

    Kh Lene

    SvarSlet