Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 13. juli 2012

Dag 12 + 13: One of these days...

Svedig og glad fra igår - træning ovre og morgenmaden venter...
Igår stod den på dejlig morgen træning med styrke og cardio. Det er virkelig en fantastisk måde at starte dagen på. Kom dog alt for sent i seng igår, da jeg var ude i og hygge med en veninde, så droppede træningen idag, for at få lidt ekstra søvn. Fik dejlig og meget spændende aftensmad på indisk restaurent.

Men i dag er en af de dage, hvor maven bare ikke kan blive mæt – eller det er den følelse jeg har.

Jeg vågnede imorges og var ret sulten. Fik lavet mig en dejlig portion havregrød med mandler, men stadig sulten. Prøvede at snacke den lidt med lidt pistacie nødder, men stadig ikke nok. Tiden var heldigvis til at skulle på arb, så havde ikke tid til at spise videre. Det var nok også det bedste.

På job fik jeg skyllet 2 store kopper kaffe ned og en masse vand -> stadig sulten! Fik spist en lille bar jeg havde med, men stadig sulten. Det er da utroligt. Som om der er et kæmpe hul i maven. Kunsten er ikke at give efter og proppe sig med unødvendige kalorier. Hvorfor dette kommer i dag ved jeg ikke. Måske fordi jeg har prøvet at indtage lidt færre kalorier end normalt, og nu reagerer kroppen. Jeg husker dage som disse under diæten. Ikke sjovt! At være konstant sulten og ikke have muligheden for at kunne fylde det hul ud kan være hårdt.
Nu er jeg ikke på diæt, men prøver at holde mine kalorier nede og træning oppe, uden at det hele er stringent. Dage som i dag skal nok bare overleves.

Jeg syntes selv jeg har klaret dagen godt uden at kaste mig over usunde kalorier. Men det er godt nok mental træning ikke at give efter – days like these J
  
Træning imorgen tidlig ser jeg SÅ meget frem til - der skal svedes igennem. 


Aftensmad fra igår aftes, da jeg var ude og hygge med en veninde.
Indisk tapas...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar