Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 21. juli 2012

Dag 21: Nye bukser og forpremiere på netshopping

I går var en dag, hvor der virkelig skulle kæmpes på madfronten. Jeg fik ikke lavet ordentlig aftensmad og så ender det ofte med at jeg kan gå og små spise. Det resulterer i alt for mange kalorier og dårlig samvittighed.
Jeg var nok heller ikke i det bedste humør i går, og jeg kan have en tendens til at spise mere, når jeg er i dårligt humør. Om det er for at trøste føler jeg egentlig ikke, men blot at ”nu kan det være lige meget, så lad mig gå løs med alt mulig mad”. Jeg fik startet lidt på det i går, men heldigvis gik jeg ikke helt amok. Men det skyldes nok mere mangel på spændende mad i lejligheden – ingen fristelser, ingen forbrydelser!

Så i går var hård og jeg kan mærke jeg skal begynde at passe på jeg ikke slipper grebet. Jeg må lige kæmpe disse sidste 10 dage igennem og ikke give op.
Var dog ude at spise traditionel indisk mad her til aften, som var rigtig lækkert, men så skal der også trænes igennem imorgen. Jeg ønsker stadig at kunne gå ud at spise, men ved også at der skal trænes lidt ekstra, for at forbrænde de ekstra kalorier der er indtaget. Det er ofte noget kylling i en dejlig tyk spicy sovs, som smager af så meget og med så mange forskellige smagsindtryk. Dertil er der ofte brød i flere varianter. Vi prøvede et stort crispy brød med tomat, løg og friske krydderier ovenpå, samt en masse naan brød.

Ja der er kommet en masse dejlige brød kulhydrater indenbords, så dem kan jeg forhåbentlig træne lidt ekstra på imorgen :-)

Indisk aftensmad

Træningen kører stadig rigtig godt og fik morgen trænet igen her til morgen, med styrke og ½ times spinning for mig selv. Har været ude at købe nogle bukser for træning, som jeg fik testet her til morgen. De er så dejlige… Så nu kører vi gul stil. Mangler bare et par nye gule sko – gode ideer modtages gerne J For mig er det meget sjovere når tøjet matcher lidt sammen, så føler jeg mig bare bedre tilpas. Og det er vel det det handler om, at føle sig godt tilpas til træning, så der kan give fuld gas.

Har desuden fået et sneack peak af min net bestilling, og fik helt julelys i øjnene da jeg så billedet. Fantastisk hvor glad det kan gøre en, blot at få en pakke med dejlige protein sager. Så nu må jeg bare vente i spænding til jeg kan se mine varer live.
Uh jeg glæder mig........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar