Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 23. juli 2012

Dag 23: Skal, skal ikke...

Imorges var første gang, hvor jeg virkelig måtte diskutere med mig selv om jeg skulle stå op og træne eller sove en time længere. Jeg var MEGET træt og orkede næsten ikke at stå op. Jeg spurgte endda Michael, hvad han mente - han skulle bare sige ja eller nej (ved ikke lige hvorfor han skulle beslutte det). Jeg var nok bare træ,t men omvendt nu var jeg jo vågen, så hvorfor ikke tage afsted.
Efter 8 min diskussion frem og tilbage med mig selv og med Michael (han sov halvt så tror ikke han helt hørte mig), så besluttede jeg mig for at stå op. Utroligt man kan komme ud i dette mode, hvor man kan finde argumenter frem og tilbage.

Det handler ofte om at finde de gode argumenter frem, eller tænke på, hvorfor det er man gerne vil afated. Jeg ved jeg elsker at være afsted, og fortryder aldrig jeg tog afsted. Desuden tænkte jeg på alle de atleter, der er på diæt hjemme i DK og hvis de kan, så kan jeg også! Så afsted jeg kom. Mødte et par køer på vejen derop, der så total trætte ud og tænkte om jeg egentlig så ud på samme måde.

Morgen sløv ? Jeg følte mig som disse køer... træt og udmattet

Men som altid, så kommer energien når jeg kommer igang, og fik god hjælp af en af trænerne igen - så der blev presset maks i skulder og syntes faktisk jeg pludselig følte mig meget frisk.

Underlig følelse at træne med kort løst hår
 Så op på løbebåndet og afsted. Ville se om jeg kunne slå min rekord på 5 km - syntes det gik utrolig godt, men tiden blev desværre kun 22.39 min. Ikke at det er dårligt, men kun 1 sek hurtigere end min rekord hernede. Syntes ellers jeg pressede mig godt undervejs. Nå men så fik den lige 7 min mere, så jeg kunne komme op på 30 min cardio. Så det korte hår kunne åbenbart kun forbedre min tid med 1 sek - hmm regner altså ikke med at klippe mig endnu kortere....

Grundet gårsdagens lettere slappe indsats, havde jeg fået meldt mig til spinning her aften. Men her til aften var der ingen diskussion - det vare bare at komme afsted. Så nu sidder jeg og nyder dagens indsats på fitness fronten idag. Jeg er godt tilfreds og klar til at give den gas her de sidste 8 dage af mit lille projekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar