Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 5. juli 2012

Dag 5: Sweat it out



Morgentræning done
 Fantastisk dag.. Stod tidligt op inden job og fik trænet. Dejlig styrketrænet med støtte fra personlig træner, så jeg lige kunne presse det sidste ud af mine ben. Det er virkelig fedt at få hjælp til træningen. Det kan være lidt hårdt at komme op om morgenen og komme afsted, men det er meget federe at træne om morgenen, da der ikke er nær så mange mennesker og derved mere plads.
Fik afsluttet min træning med 5 km løb.

Jeg er begyndt at prøve at træne på tom mave, hvilket egentlig fungerer fint. Har aldrig rigtig været tilhænger af det, da jeg har haft brug for noget energi til at komme igang. Det kan også være lidt hårdt til at starte med, men syntes det fungerer ok. Så prøver lige at køre med den i en periode.
Men efter træning er det hurtig hjem og få noget morgenmad indenbords. Ellers går jeg helt kold.


Aftentræning = spinning done... Lettere svedig
 Idag lavede jeg en dobbelt, så tog også til træning her til aften - spinning! Der er ingen tidlige morgentimer, så skal jeg til spinning skal det være om aftenen. Prøver at komme på 3 timer om ugen.
Syntes jeg er ved at vende mig til spinningtimerne hernede, så nu skal jeg blot have styr på de nye låse til mine spinning sko, så jeg kan komme rigtig igang. Men der er godt nogle tøser, der ikke laver dagens gode gerning på den cykel. Da jeg skulle til at ind på timen, kom der tre tøser ud, med løst hængende hår, ingen sved i panden og ingen sved på blusen. Jeg kunne rent faktisk ikke se blot en lille svedplet nogen steder. Hvis man endelig er der, så giv den da gas! Sweat it out girls....

Sidder og hygger mig i vores nye sofa med en gang yoghurt med mango og mysli samt nogle nybagte trøfler (samme opskrift som fra igår).

Choko trøfler.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar