Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 14. juli 2012

Dag 14: Feeling great

Yes går i gummistøvler til fitness centeret,
 man ved aldrig hvornår det begynder
at regne hernede under monsumen.
Morgentræning var en fornøjelse idag – jeg var frisk og klar. Og en af mine nye hjælpere fra fitness var der også i dag til at presse mig lidt. Så hver gang jeg kom til 3. set i en øvelse, så pressede han mig til lige at øge vægten og køre mig flad. Fedt! Jeg er helt sikker på jeg bliver øm i morgen, men jeg er helt høj og glad for mine træninger, når jeg får denne fantastiske hjælp.

Fik efterfølgende kørt ½ times spinning med mig selv og svedt godt igennem.

Maven og systemet føles til at være kommet mere på plads, så jeg er ved at føle at det begynder at køre godt med mad og træning.

Her er lidt billeder af hvad jeg fik indtaget i løbet af i dag (ja var ude at spise til aften – ren lørdags hygge).

Morgenmad - youghurt med appelsein og músli
Bedste måltid på dagen!

Frokost - kikærte salat

Formiddags snack - dejligt med frisk frugt

Choko shake
- hurtig tom desværre...

Dinner ude i byen - lækker pasta
og grill ret (ikke på billedet)


Aften snack - mandelsstykker med cola light


Ingen kommentarer:

Send en kommentar