Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 28. juli 2012

Dag 28: Trættere end træt

Nu begynder det at blive lidt hårdt. Jeg har været træt hele denne uge og imorges var ingen undtagelse. Jeg tror ikke kun det er træningen og færre kalorier, men også tildels at ferie er ved at være tiltrængt. Men jeg må lige vente lidt endnu til det er min tur...

Fodmassage

Træningen var derfor lidt sløv imorges, men kom da igennem styrke og ½ times spinning med mig selv - så er tilfreds.

Efter arbejde tog jeg til fodmassage, hvilket var dejligt. At ligge i et mørkt rum og bare tage imod nydelse - perfekt.
Hjem og lave lidt sund mad og nu står den på råhygge i sengen med film og nødder. Vi skal tidligt op imorgen, da vi tager på trekking tur - og alarmen er sat til kl 04.55 - ja alt for tidlig. Men glæder mig til at opleve noget andet... Håber det kan giev mig lidt en energi indsprøjtning og få min elskede energi tilbage...

Aftensmad... Papadams, æggehvidepandekage med fedtfattig ost og layfingers i tomatsovs.
Lidt yoghurt som dyppelse


2 kommentarer:

  1. Jeg er lidt nysgerrig .. de her papadams du tit spiser er det nogle du selv bager (Kan nemlig ikke lige finde en opskrift ved dig) eller køber du dem ?
    Altså lige en stor ros til dig , det er så spændende at følge din blog og få super inspiration både kost mæssigt (er selv total ukreativ, når noget går galt opgiver jeg bare, ingen tålmodighed,desværre )så er det jo dejligt en har afprøvet tingene :D og træningsmæssigt giver det også meget , bare det at høre at du også har off dage hvor det hele bare ikke vil køre og energien ikke er der men man prøver alligevel, godt spark i måsen... og de fede dage når man overskrider nogle grænser , uhh er så fedt...

    SvarSlet
  2. Hej AM

    Nej det er nogle jeg køber. De findes hernede i alle mulige variationer. Ved også man kan få dem i DK, men ikke helt så stort udvalg. Ville tro at Kvickly eller Føtex, måske har nogle.

    Og mange tak - det er altid dejligt med lidt opbakning :-) Jeg har også dage hvor jeg har lyst til at opgive, og tænker hvorfor gør jeg dette... Men men det nytter jo ikke noget. Jeg tænker ofte, at hvis jeg vikelig vil lave noget om på mig selv og opnå mine mål, så må jeg gøre noget ved det, andet end blot at være utilfrds og håbe :-)

    Men super dejligt at høre at du kan bruge mine tanker :-)

    Kh Lene

    SvarSlet