Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 11. juli 2012

Dag 11: Madpandekage a la pizza Magarita

Efter en lille diskussion med mig selv, besluttede jeg mig for at tage til spinning. Jeg havde fået spist ordentligt idag og fået fyldt lidt energi tilbage på kroppen. Så jeg var klar. Jeg har det desuden meget svært ved at droppe træning, som jeg på forhånd har planlagt. Hvis jeg først har besluttet og planlagt det, stresser det mig mere at droppe træning end at evt skulle presse det ind i dagen program.
Planlægning, planlægning, planlægning - ja det elsker det nok et eller andet sted.

Nå men afsted til spinning til en lidt kedelig time, og havde og lidt svært ved at presse pulsen op på mit max, men svedt det fik jeg da. Så im back - træning imorges og spinning her til aften. Nu kører vi igen - 11 dage væk, 20 dage tilbage!

Aftensmaden skulle være nem, sund og hurtig. Så det blev til en madpandekage. Super nem at lave.
  • 5 æggehvider
  • 2 tsk HUSK
  • lidt soyamel (ca 5 gr)
  • lidt kokosmel (rigtig mel, ca 5 gr)
  • mix krydderi
Jeg piskede det hele med elektrisk piskeris, så dejen blev jævn og let fyldig. Derefter på en varm pande og dejen hævede stille og rolig op. Når dejen ikke længere er flydende vendes pandekagen og (fedtfattig) ost ligges på toppen. 30 sek og pandekagen er færdig. Dejlig tyk pandekage med bid i. Perfekt!

Puttede ketchup ovenpå og skar den over og lagde sammen. Nem hurtig madpandekage a la pizza Margarita.

MACRO i madpandekagen alene: 108 kcal, 16 gr protein, 7 gr kulhydrat, 1 gr fedt


Ingen kommentarer:

Send en kommentar