Velkommen

Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness

mandag den 30. juli 2012

Dag 29 + 30: Anderledes træning

Trekking - vidunderlig natur
I går var helt anderledes træning der var på programmet -  trekking! Det var fedt, anderledes og lidt grænseoverskridende.

Vi tog afsted fra lejligheden 05.25 og blev kørt i bus til trekking området – ca. 2 timers kørsel. Ind og få lidt morgenmad (indisk selvfølgelig), som bestod af risret i to variationer samt noget couscous ret og sovs dertil. Ja alt sammen varm mad, men det er sådan deres traditionelle morgenmad er hernede. Vi var ligeledes de eneste ikke indere, hvilket egentlig var ret rart, for så fik man snakket lidt med de andre om alt muligt.

Indisk morgenmad inden trek...

Under morgenmaden kom vi bla andet til at snakke med en læge, hvilket jeg var utrolig glad for, for var sku lidt nervøs for evt. kryp på turen – nok mest igler eller slanger. Så det gav mig lidt ro i kroppen at der var læge til stede..

Men afsted vi kom og det var virelig fedt. Masser af skøn natur og grønt OVERALT. Vi trekkede i alt i 7.5 time inkl. pauser, så ville tro vi har trekket i 6 timer uden pauser. Det startede stille og roligt, men der var lige et par gange senere hen, hvor jeg var lidt shaky - der var ret langt ned så et forkert skridt, ville ikke ende godt. Jeg var da nede og kravle på alle 4 flere gange.
Var ret træt da vi kom tilbage i bussen igen. Men på den gode måde. Det var god træning og adspredelse fra den almindelige dagligdag. Hvad jeg har forbrændt af kalorier har jeg ikke helt styr på, heller ikke mit madindtag. Men prøvede at regne lidt på det, og tror nogenlunde det går op.
Lange trætte ben
her til morgen
Benene var ret trætte her til morgen, men ingen undskyldning for at stå op og træne inden job – bentræning blev dog sprunget over, men skulder, mave og cardio. Fik presset mine ben til at løbe 7 km, så var ret glad bagefter.

Vil dog sige at den sidste 1½ uge ikke har været helt perfekt mht. mit stramme program. Jeg har fået trænet, men er begyndt at slippe lidt på kostsiden – jeg har kun dårlige undskyldninger at bruge, så vil ikke komme med dem her J Men det betyder blot at der ikke er sket noget på formen andet end status quo. Dette er jo også fint nok, men ikke helt målet. Jeg presser den lige lidt i dag og i morgen, og så er det jo allerede den 1. aug. på onsdag.

På onsdag bliver det store spisedag med slik, brød og alt hvad hjernen har lyst til. Michael  glæder sig helt vildt. Søndag bliver brunch dag, som jeg prøvede på dag 1, men vil se om jeg ikke kan begrænse mig lidt denne gang.. MEN så er det back on track i næste uge. Nu må jeg lige presse den det sidste. Og hvad er det så jeg vil? Ja jeg vil blot lidt længere ned i fedtprocent, for at få lidt bedre markeringer i muskulaturen. Jeg har ikke et specifikt tal eller mål i hovedet og har faktisk ikke været på vægten i ca. 2 måneder. Så det er spejlet og billeder der er dommer.

Bikini og sommerferie er nemlig for mig den sidste uge i aug. – så vil, kan og skal J

Her kommer lige lidt flere billeder fra en helt igennem fantastisk dag og oplevelse igår!

Rismarker i massevis og fritgående køer overalt

Så skøn natur med vandfald. Frokosten nydens på vejen op mod toppen

På vej mod toppen. Ja det regnede en del, faktisk så meget regn jeg aldrig har oplevet før.
Blev total gennemblødt op til flere gange. Endemålet ses til højre.