Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 18. juli 2012

Dag 18: Kikærte afhængig?

Idag stod den igen på morgen træning med styrke og løb. Der var god energi idag så havde en super træning. Jeg er dog løbet tør for pre workout shake, som jeg godt kan lide at træne på. Det er egentlig for at få lidt energi til træningen og kunne blot tage en banan, men kan bedre lide det andet.

Jeg har bestilt en masse nye varer på nettet, så venter blot til der kommer en herned til Indien med mine varer :-). Glæder mig som et lille barn....

Idag var igen en dag der skulle kæmpes igennem mht kosten. Jeg kom igen i usund tankegang, det sker næsten altid lige efter frokost og ca en time eller to frem. Et æble blev idag løsningen på mine cravings. Nu må de da snart stoppe!

Aftensmaden er ikke super kreativ, da jeg ofte kommer sent hjem og er MEGA sulten. Men fik fixet et hurtigt kikærte brød sammen, varmet lidt parpadams og spist nogle tørrede kikærter som snack tilbehør. Ja er nok snart blevet kikærte afhængig. For fik også kikærte salat idag, dog med kylling - jubiii kød !

Kikærter i flere udgaver = dejlig mad
Dagens kikærtebrød:
- 4 æggehvider
- 1 god håndfuld kogte kikærter
- lidt soyamel (nok ca 5 gr)
- salt og oregano
- lidt bagepulver

Æggehvider og de kogte kikærter blendes godt, og de andre ingridienser blandes i og blendes kort. Jeg hældte hele massen i en brødform, dryssede nogle få kogte hele kikærter ned i dejen sammen med lidt ketchup og ind i ovnen.
Bages ca i 15-20 min ved 200 gr og færdig. Smagte super skønt - sundt og godt med masser af proteiner.

2 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig hørt om én der spiser SÅ mange kikærter! :D Ærgeligt jeg ikk kan spise dem pga. den kost jeg er på (godt man kan snyde engang imellem) :D

    Hvis du har lyst må du gerne kigge forbi min blog http://fitnessdedication.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg ved godt jeg er gået lidt amok... Men de smager nu dejligt og kan anvendes i mange sammenhænge.. :-)Så nu eksperimenterer jeg med dem i stor stil...

    En skam du ikke kan spise dem, så må du have dem til gode...

    Kh Lene

    SvarSlet