Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 6. juli 2012

Dag 6: Cravings go away!

Elsker bare disse bukser.....
Meget træt imorges, men fik kæmpet med ned til træning. Idag kom der en af de personlige trænere hen til mig og fortalte jeg havde en flot krop, dejlige lange ben og han kunne godt lide den måde jeg trænede på. Tungt og simpelt. Tager da altid glædeligt imod ros, så jeg var glad og forsatte med min dejlige træning med lidt ekstra energi.
Havde ellers lidt svært ved at få sparket min bedre halvdel afsted imorges - så var ved at være nervøs for vi ikke kom afsted. Jeg stresser totalt, hvis jeg kommer for sent afsted, da jeg føler jeg konstant er bagud og skal skynde mig med at træne. Og er der noget jeg ikke er god til, så er det træning under tidspres. Det er total stressende.

Idag ramte jeg også for første gang på disse indtil videre 6 dage cravings. Jeg havde virkelig lyst til noget sødt og lækkert. Heldigvis er der ikke rigtig nogen fristelser på arbejdet, dog med undtagelse af alle mulige slags kiks, der kan købes i receptionen. Lige fra alm Marie kiks, til alle mulige chokolade kiks. Og da koster kun mellem 1 til 2 kr for en lille pakke. Men men men de er jo fyldt med kalorier og af den dårlige slags. Faldt heldigvis ikke i fælden idag. Men sad virkelig og havde brug for noget sødt.
Mine tanker faldt hen over det sukker der står ude i køkkenet til the - ja så er man lagt ude!

Jeg fik mig begravet i noget arbejde med en kop kaffe og tog lidt senere mine medbragte kikærter med lidt mandler. Så kunne jeg lidt igen. Så pt er min snack om eftermiddagen blevet til kikærter med mandler. Lækket og mættende. Og nu er jeg mere end glad for jeg ikke fik kastet mig over et eller andet dumt og usundt.

Aftensmaden bestod af lidt af hvert. Men dejligt med lidt mix af grønsager, æg og papadams. Jeg bagte nogle peberfrugter fyldt med kikærter og æggehvider - toppet med fedtfattig ost. Dertil æggehvider med kikærter og krydderier, agurksalat, bagte friske grønne bønner samt papadams. Dyppelse blev til humus fra den anden dag. Så kan der vist heller ikke vrides mere kikærte ud af denne aftensmad .-)

Aftensmad mix


Ingen kommentarer:

Send en kommentar