Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 11. juli 2012

Dag 10 + 11: Fighting my way back

Sygdommen sidder stadig lidt i kroppen, så igår måtte jeg droppe træning. Der var absolut ingen energi til at træne på.  Min mave har heller ikke været helt god. Jeg syntes egentlig jeg har haft ret meget oppustet mave hernede, så mon ikke maven kæmper med et eller andet uvant.

Drømmer mig tilbage til denne fysik
- men ikke kun drømme, der skal kæmpes nu!

Det der blot er frustrerende er, at selvom jeg træner og spise fornuftigt, så er min mave stadig oppustet de fleste dage. Derved føler jeg ikke jeg er i form eller har det særlig godt med min krop. Oppustet mave kan få mig til at føle mig total tyk og i deprimeret humør. Jeg håber ikke dette varer ved alt for længe, for trænger til at føle mig fit og ikke ligne en bold i spejlet.

Men jeg kæmper mig tilbage - idag fik jeg presset mig afsted til morgentræning. Jeg var lidt nervøs for hvad kroppen ville sige til det og om den var klar til fysisk aktivitet, men prøvede mig frem. Der var ikke meget energi i kroppen, så tog det lidt mere stile og roligt end normalt. Fik da styrketrænet let skulder og cardio 45 min. Så det var dejligt at svede igen.

Håber kroppen har det bedre i aften, for så vil jeg forsøge mig med spinning - det er jo allerede dag 11, så der skal snart til at ske noget. Al maden noteres stadig ned mht kalorieforbrug, og syntes egentlig det går ok, med at holde styr på det.

Så nu skal der kæmpes - resultater kommer ikke af sig selv !


VILJEN TIL AT VILLE, GIVER EVNEN TIL AT KUNNE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar