Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 6. juli 2014

Tømmermænd uden alkohol?

Min krop er sku lidt mærkelig for tiden, eller måske er det mit hoved 😊
Lækker sushi og "slikskål" af proteinbarer, rosiner og mandler

Vågnede imorgen med følelsen af tømmermænd, vel og mærke uden at have drukket alkohol. Men til gengæld spist godt igennem aftenen før, da vi var ude at få lækker sushi og derefter lørdags hygge hjemme til VM fodbold (er Holland fan, så måtte se den sene kamp igår).

Nå men vågnede og kunne slet ikke spise morgenmad, hvilket er total atypisk mig og nok kun sker 1 ud af 50 gange. Og da jeg havde en træningsdate med ben og skulder på programmet, blev jeg nødt til at få bare lidt energi ned i kroppen. Figenstang og kaffe var min redning.

Og selvom jeg havde denne følelse af tømmermænd, så gik træningen overraskende godt. PR i skulderpress og generelt godt med pump på træningen. Det hjælper bare så meget at træne sammen med en, end alene.

Og fik lige taget denne video af bagskulder træning - der er da nogle gode tegn på ryggen som jeg er godt tilfreds med.

Derefter måtte jeg afsted på en 5 km løbetur, for ikke at komme for langt bagud i min løbe challange. Og de 5 km gik over al forventning. Løb direkte efter styrke en tur udenfor, og med masser af fart på.

Så selvom dagen ikke nødvendigvis starter godt eller med energi overskud, så kan ens træning sagtens være super godt, hvis bare man mentalt sætter sig op til det.

Better Your Best !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar