Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 31. juli 2014

Kreativ ferie træning

Igår morges ringede vækkeuret til en omgang træning inden solen for alvor ville tage fat. Men min krop kunne ikke. Var helt flad og træt så måtte springe min træning over. Det er en af de få gange, hvor jeg ikke "presser" mig afsted. Presser lyder forkert, men nok mere dedikeret og planlagt tager afsted.

 En jeg tillod mig at sove lidt længere og nyde det er ferie, trænings centeret her på hotellet er alt
6 km morgen løbetur langs stranden og ruinerne i byen
andet end inspirerede, så hvis motivationen og energien ikke er til stede, så er det lidt svært at komme igang.

Men imorges kom jeg afsted. Starter med en løbetur langs strandpromenaden, for lige at vågne og for at få dyrket cardio, imens det er mindst varmt. Derefter styrke med kreativitet. For der er blot en maskine - en multi maskine og så nogle få håndvægte. Og fandt ud af at den multi maskine ikke virkede med alle funktioner, så det med at træne ben idag, var meget svært med vægt på.

Overvejede at skulle købe 2 store vandmeloner på det lokale marked idag til at træne med.. De har vejet mindst 10 kg.

Men lidt er bedre end ingenting og der er altid fedt at få lidt sved på panden. Så kan der nemlig nydes lidt mere mad. Er helt pjattet med deres tyrkiske madbrød og dyppelse, og selvfølgelig deres lokum...

Mad og nye trænings vægte???

Min multi maskine...
Pose... Workout done !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar