Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 1. august 2014

Fitness og lokum

Dette billede siger alt pt. Jeg spiser godt på ferien og helt udenfor mine normale "regler", da ferie skal nydes. Og det er altid super spændende at prøve nye retter når man er sydpå. Lokale specialiteter og andre lækkerier.

Og her i Tyrkiet er jeg helt pjattet med to ting: deres tyrkiske brød og lokum.

Igår fik vi endda dobbelt op på tyrkist brød, da jeg roste dem for deres lækre brød. Ved ikke helt om det var godt eller skidt, for fik jo mere lækkert brød, men også spist meget mere.

Og idag er der også blevet spist lokum. Jeg tror vi snart er oppe på at have spist 1 kilo til sammen. Men det hvide lokum med nødder/pistacier i, er mega lækkert. Måske godt nok vi snart skal hjem.

Men træning bliver der også tid til. Det er ren morgen ritual og en super dejlig måde at starte dagen på. Idag 6 km langs stranden, efterfulgt af 1/2 times styrketræning.
Så var jeg klar til at gå på stranden og læse mit ynglings motivations magasin.... :-)
Lokum.....

Sol og sommer og brød...
Underholdning på stranden...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar