Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 28. august 2014

Lækkersulten for sjov

Det kender vi alle og jeg kan jo godt lide søde sager. Derfor er jeg netop blevet ret stor fan af at have mine karamel/fudge kugler liggende i fryseren.

For så har man lige lidt lækkert uden der er usundt. Og de smager virkelig lækkert. Jeg prøvede denne gang at lave dem med kakaonibs, for at give lidt crunch + chokoladesmag, det var et hit.

Og så kan de jo holde sig i fryseren i lang tid. Opskriften kan findes her: karamel/fudge kugler.

Men nok om mad, nu vil jeg et tur udenfor og nyde det lækre vejr i form af en lille løbetur - skal nemlig til fest imorgen og i en meget stram kjole, så skal da lige have det sidste træning med inden :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar