Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 17. august 2014

Day off !

Tyk, oppustet og slap.. Ikke en god kombi..
Ved ikke lige hvad der sker idag, men føler mig helt off.  Både i hovedet og i kroppen.

Fik ALT for meget at spise igår aftes incl slik, og måske det er det kroppen brokker sig lidt over idag. For føler mig ikke tilpas i kroppen og total oppustet.

Jeg fik dog kæmpet mig til træning (først meget sent, for skulle liiiiige tage mig sammen). Følte faktisk jeg havde energi inden træning, men ved ikke lige hvad der skete mellem jeg forlod hjemmet til jeg ramte fitness centeret. Total uden energi! Kunne ikke løfte hvD jeg plejer og alt var tung og hårdt.
Selv på løbebåndet mætte jeg kæmpe med blot 3 km, so. Var svære at komme igennem. Total day off!

Og hvad gør man så, når man har lidt ondt af sig selv? NETSHOPPING.

Jep 3 kasser Quest proteinbarer og noget peanutbutter. Lige til at blive mere tyk af :-) nej er ret glad for de Questbarer og nu glæder jeg mig bare til min pakke kommer...

...selv min ryg føler jeg ser bøf ud... Og ikke flot markeret... Hmm mon ikke dagen imorgen er lidt bedre..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar