Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 7. august 2014

Sandheden bag et billede...

Som regel kan vi jo alle bedst lide at ligge de bedste billeder op af en selv. Og det er der også god grundt til. Jeg gemmer sjældent "dårlige" billeder af mig selv, da de hverken er motiverende at se på eller rare at blive mindet om.

En skam man ikke kan se min bagdel
på det øverste billede.
For slettede vist det billede den var med på
og den så GIGA ud og rykken helt smal.
Nederste billede er dagen efter, hvor jeg poserer.
Samme ryg - stor forskel
Det er da meget sjovere at se på sig selv på et billede, hvor man er stolt og tilfreds. Men vi har jo alle gode og dårlige billeder. Og når man ser billeder af andre, så skal man blot huske på, at dette højst sandsynligt er det bedste billede og fra den bedste vinkel af denne person.

Nogle gange kan andre virke utrolig veltrænede eller måske super store og stærke, men lys, vinkel og posering kan gøre en hel masse, uden at man har ændret fysisk på sin krop.

Jeg lagde mærke til det på nogle af billederne fra min ferie i Tyrkiet. Nogle billeder er noget bedre end andre, hvorfor jeg lige vil vise nogle eksempler.

Alle billeder er taget med maks 2 dages mellemrum, dvs det er samme krop og ingen diæt eller ændringer i kost mm i mellemtiden.

Igen er det blot for at understrege, at man som regel kun ser alle de super gode og fitte billeder af folk.

Husk på at sådan ser folk ikke ud altid og måske slet ikke i en anden belysning, ovenpå et måltid, i afslappet tilstand, fra en anden vinkel mm.

På billedet til venstre føler jeg at jeg ligner en flodhest.
Billedet til højre derimod er jeg tilfreds med. Igen få dage mellem de to billeder,
hvorfor lys og vinkel kan betyde meget for hvordan en krop tager sig ud.
 

2 kommentarer: