Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 5. august 2014

Netshopping af fitnesstøj

Jeg køber 80% af mit træningstøj og sko på nettet og af det køber jeg nok 90% fra UK. Jeg har købt fra flere forskellige hjemmesider og aldrig haft problemer. Heller ikke med at bytte.

Det er ofte noget billigere end at købe i butik og ofte er der også et større udvalg. Og så er det jo bare nemmere at shoppe online fra sin sofa, end at skulle i flere butikker.
Jeg kan kun sige, at jeg er fan af online shopping. Men det kræver, at man ved hvad man vil have og hvad ens str er i de forskellige mærker.

Sidste netshopping blev noget nyt træningstøj. Nu har den stået på sko længe, så mente bestemt jeg
Købte også lidt til kæresten, når nu jeg var igang med at shoppe
havde fortjent lidt nyt tøj. Min eneste udfordring er, at der går total sport i at finde den rette hjemmeside med de billigste og bedste produkter. Og det kan være en tidsrøver.

Men jeg fik langt om længe bestilt - denne gang fra sportsshoes, som er en engelsk hjemmeside med mange forskellige sports mærker, og nej ikke kun sko.
Og idag blev mit det ene par short så testet - og de er hermed godkendt. Eneste udfordring er, at de "kravler" lidt, hvis man løber uden at være lidt svedig.

Jeg løb nemlig ned i fitness, styrketrænede og køb hjem igen. Og til styrketræning og løb hjem var de helt perfekte.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar