Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 23. august 2014

Sund burger

Ja du læste rigtigt. Jeg lavede sund burger igår, og det er da fedt at nyde de normalt usunde retter med god samvittighed.
Bollen til burgeren er mine broccoli boller, som jeg blot bager flade, og derved baget både en under og overbolle hver for sig. Det er et mega sundt alternativ til den alm bolle, da der hverken er mel, gluten eller mange kulhydrater i bollen. Den er fuldt med fibre, grøntsager og protein.

Så her er hvad jeg kom i min burger:

- soltørret tomat pesto
- salatblade
- bøf af fedtfattig oksekød
- cheasy ost 6%
- agurk
- ketchup og sennep

Kan varmt anbefales, hvis man gerne vil have en sund burger, hvor der spares på kulhydraterne og kalorierne.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar