Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 19. august 2014

DHL completed

Så er jeg netop kommet hjem fra DHL stafetten i Århus og var noget spændt på, hvordan det ville gå. Vidste ikke helt hvad jeg skulle forvente, når man har en bakke med pænt meget stigning på over 1 km.

Men det gik godt, og er fuldt tilfreds. Løb de 5 km på 21.39 min, så det var bedre end forventet. Det gik super godt fra start, men det var også planen, for vidste jeg ville tabe tid op af bakken.

Den føles som en evigheds bakke og så var der skilte for hver 100 meter, de sidste 500 meter op. Ikke noget der var specielt opmuntrende, da det var en bekræftigelse af at man nu kun var kommet 100 meter videre.

Som mixhold blev vi samlet set hold nr 21, så det syntes jeg er ret godt gået.

Nå men jeg er glad og tilfreds, men glæder mig nu til en omgang styrketræning imorgen. Og så skal der til at rettes lidt op på kosten igen. Bukserne er begyndt at stramme, så der må lige skæres lidt ned på guf og snacks igen!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar