Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 14. august 2014

Trænings optur

Ikke alle dage er energi boostende dage, og det var det ikke igår. Jeg fik trænet og både styrketrænet og løbet, men følte mig bare ikke lige helt i hopla.

Det gjorde jeg til gengæld idag og det kunne mærkes i min træning. Løb en omvej ned til fitness centeret på 4 km og der var fart på - fedt at få lidt fart i benene uden at være ved at dø. Og derefter super styrketræning efterfulgt at en lille løbetur hjem (1,5 km).

Jeg skal løbe DHL på tirsdag og kan faktisk ikke helt finde ud af om jeg glæder mig eller ej - jeg burde jo være oppe at ringe efter mit løb i søndags, men det der bakke løb er bare ikke helt mig.
Jeg nyder det ikke og glæder mig ikke til det. Og DHL ruten er pænt meget op af bakke.

Imellemtiden har jeg fået et nyt hit på kødfronten - fedtfattig spegepølse fra Netto. Den smager super godt og indeholder kun 2% fedt - det er da fedt :-)
Je bruger den til omelet, som pålæg, i andre kødretter og selvfølgelig på mine sunde protein pizzaer.

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar