Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 3. august 2014

Sukkeramok!

Skal man, så skal man.

Igår rejste vi hjem fra Tyrkiet og de der charter fly er dog utrolig kedelige. Efter at have været vant til større oversøisk fly med lidt mere plads, service og underholdning, så var jeg ved at dø af kedsomhed i flyet igår på  de 4 timer.

Og hvad gør man så? Man spiser!

Vi fik lige spist en kasse slik på flyet og alt for mange nødder. Nå men skaden var jo sket, så da vi kom hjem igår aftes, så var det tid til bland selv slik. Hold fast, for 700 gr slik blev spist på 1/2 time af to slikglade personer. Ja det gik ret stærkt.

Da jeg var på vej i seng, havde jeg mega kvalme og troede jeg skulle kaste op. Heldigvis nåede jeg at falde i søvn.

Idag må man sige, at jeg kunne mærke alt det sukker i kroppen. Ikke på en positiv energi måde, men på en mave, der var mega utilfreds. Så det måtte jeg lige kæmpe med er par timer, inden jeg kunne tage til træning. Så har man lært det (lige til næste gang).

Men energien var faktisk lidt flad til træning på trods af, at jeg egentlig fik trænet godt og tungt. Er nu ved at være ret tæt på 6 chin ups (de brede), hvilket er ret fedt.
Afsluttet med 15 min løb for fuld styrke - nåede op på 3,5 km.

Bryst pump - dejligt at være tilbage i mit fitness center

Prøver idag at rette lidt op på kosten ved at bage disse broccoli boller (opskrift findes i tidligere indlæg) med fedtfattig ost (cheasy 6 %).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar