Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 9. august 2014

Juli challenge - completed !


Jeg nåede vist aldrig at opdatere mig Juli løbe challenge, som gik ud på at løbe 2 x marathon i løbet af Juli måned. Jeg var jo meget tæt på at melde fra på dag et, men holdte ud - og ja jeg gennemførte. Ret stolt og glad.
 
Det var MEGA varmt og hårdt at løbe i Tyrkiet og farten var utrolig langsom. Skulle kæmpe for at løbe 5 km under 25 min, hvilket ikke er noget jeg plejer at gøre.

Men jeg endte faktisk med at komme op på 99 km - kunne jeg da ikke bare lige have nuppet den sidste km.

Men var ikke helt klar over hvor meget jeg havde løbet imens jeg var på ferie, så vidste kun at jeg havde nået de 85 km, men vidste ikke hvor meget mere.

 
Og det helt skøre er så at min kæreste har meldt mig til et løb imorgen, da han selv skal løbe ½ marathon. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente eller hvordan ruten er. Det eneste jeg ved, er at det er 5 km.
 
Nå men imellemtiden kan jeg glæde mig over mine tilbagelagte 99 km og beviserne herunder :-)


 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar