Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 13. juli 2014

Morgenmad deluxe

Hvad skete der lige med det dejlige sommervejr? Vågnede idag til regn og overskyet. Nå men så fik jeg lyst til at kræse lidt mere om min morgenmad og lave min pandekager i en deluxe version. Og det var virkelig lækkert. hvis bare jeg kunne få det hver dag..

Proteinpandekage
  • 5 æggehvider (ikke past)
  • 2 ss skyr el lign
  • Ca 15 gr proteinpulver ( jeg brugte bær smag)
  • 1tsk chia frø (valgfri)
  • 1tsk HUSK
  • 1 god håndfuld blåbær
Alt piskes sammen med undtagelse af blåbær og hældes på en varm pande. Blåbær strøges over pandekagen med det samme. Bages, vendes og færdig.

Tilbehør
  • Skyr
  • Jordbær
  • Mandler
  • Kokos flager
  • Tørret hindbær
  • Passionsfrugt

Ingen kommentarer:

Send en kommentar