Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 1. juli 2014

Kampen mod vægtene

Me against weights.. Ja jeg tabte...
Og kan kun berette at det bliver mere blåt og hævet som tiden går.
Idag var ikke en af de gode dage og bestemt heller ikke til træning. Syntes egentlig jeg var ok stærk idag og havde fin energi, men måtte alligevel overgive mig til de tunge vægt skiver.
For dem kunne jeg åbenbart ikke vinde over. Og når ens lår så lige kommer i klemme mellem 2 skiver af 20 kg, ja så taber man til vægtene.

Ret belastende at dette skete ved første øvelse for kunne udemærket mærke det blå mærke der begyndte at hæve under resten af træningen. Og måtte hurtigt springe øvelser over, der bare kom i nærheden af at "røre" ved mit fine blå mærke.

Er lidt spændt på hvad jeg vågner op til i morgen. Mon det er hvad man kalder DOMS ?! 😃
Jeg trøster mig selv med lidt peanutbutter, det hjælper på ALT.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar