Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 20. juli 2014

Sommer søndag

Idag har været rigtig søndags sommer dag. Vejret er jo mega lækkert så det meste af dagen har været
Glad efter årets første tur i det danske havvand
udenfor i det lækre vejr.

Først en tur til stranden og få lidt sol og kom da også ud at bade. Var dog lidt presset på mad fronten. Ville have haft en salat med derud til frokost og havde set Annettes sandwich havde bland selv, hvilket jeg glædede mig til at prøve. Men da jeg kom derop, stod der at salatbaren var gået på sommerferie!!!

Nå hvad gør man så, jo over i supermarkedet på den anden side af vejen kg købe gulerødder, cherry tomater og så havdejeg jo lige en proteinbar med i tasken. Så det blev dagens strand frokost.

Efter stranden var det hjem og lade op til den store løbetur. Ville gerne prøve at løbe brabrand søen rundt (den lille rute yderst), og tænkte idag skal det være. Det er en tur på ca 9,5 km, så ret langt for mig.

Og jeg måtte da også kæmpe idag. De første 4 km gik fint, men da jeg nærmede mig de 7 km var det total op af bakke. Jeg måtte skrue ekstra op for musikken, for at overdøve min pusten og stønnen. Der hvor man er på grænsen til at give op, vejrtrækningen er stærkt presset og pulsen banker afsted.
Endelig kom jeg rundt om søen

Men ville jo rundt og det kom jeg. Jeg blev faktisk ret overrasket over tiden , da jeg syntes det var mega hårdt idag og ikke specielt hurtigt.

Løb de 9,5 på 42.24 min. Jeg er overbevist om, at mine kortere ture på løbebånd mod at opnå ny PR, giver mig noget mere hastighed generelt, hvilket er super fedt.

Så glad over dagens præstation blev der lavet lækker reje/ægge salat til aftensmad med papadams - køber dem på spot i Netto og de er super som snack eller til salat og høje på protein.

Dinner... Reje og æggesalat med papadams 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar