Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































fredag den 25. juli 2014

En uge tilbage - Juli Challenge

Der er nu kun en uge tilbage i min løbe challenge og vil sige, at jeg faktisk er ret stolt af mig selv.
Mig som var ved at springe fra allerede første dag, da jeg ikke kunne overskue at skulle løbe så meget - det er ialt 2 x marathon gennem juli måned = 85 km.
Det er ret meget i min verden og ikke noget jeg bare lige gør. For jeg har jo stadigvæk min styrketræning, som jeg ikke har villet skære ned på.

Men jeg blev overalt af en kollega og at vi jo bare lige kunne se, hvordan uge 1 ville gå. Og ja er man igang, så er der jo ingen vej tilbage.

Status lige nu er, at jeg mangler 10,5 km, hvilket burde kunne nåes på en uge. Rejser dog på ferie
imorgen, men træningstøjet bliver da helt sikkert pakket med.

Så jeg er ret godt tilfreds og jeg kan mærke på kroppen at have cuttet lidt ned uden at have mistet styrke. Så det er fedt at kunne kombinere korte løbeture med styrketræning og stadig holde styrken, men med bedre form.

Jeg nyder stadig ikke at løbe, men det er bare super effektiv cardio træning til at forbrænde lidt ekstra kalorier. Og så er det tids besparende. Istedetfor eksempelvis en times spinning, løber jeg ca 25 min. Så jeg kæmper mig afsted og nyder det bagefter.

Nu skal jeg bare lige hænge i den sidste uge og komme i mål.

Dagsformen inden ferie lige om lidt... :-)
 Igen idag måtte jeg overgive mig til altanen efter træning med nr 1 favorit af protein "shake" - frosne bær blended med proteinpulver og meget lidt vand.. Smager fantastisk
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar