Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 26. juli 2014

Sommerklar - Turkey here we come...

Kufferten er pakket med....
Så har jeg fået sommerferie og tager på ferie idag - glæder mig super meget til at slappe af, spise lækker mad og bare nyde det. Rejser til Tyrkiet i aften :-)

Har selvfølgelig bestilt et hotel med fitness, for jeg nyder at træne på min ferie. For mig er det lig med god til at træne og træne, når man vil og har lyst. Og det er helt perfekt.

Jeg har ikke behov for at komme væk fra min træning i ferien, tværtimod, så glæder jeg mig bare endnu mere til at træne med mere overskud.

Jeg tror ikke det er det kæmpe store fitness center, det er det sjældent på hoteller, men lidt er bedre end intet. Og så koster det som regel ikke så meget mere at finde et hotel med fitness.

Så nu er dagen træningen overstået og kufferten er igang med at blive pakket. Muffins er i ovnen til turen derned (flymad er ikke altid særlig lækkert). Så jeg er klar !

Løb ned i centeret - styrketræning - løb hjem igen (med en lettere omvej)
 
Muffins til turen i aften...
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar