Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 3. juli 2014

Løbe Challenge - are you ready?


Jeg ved faktisk ikke helt om jeg selv er... Jeg har jo gået og leget lidt med tanken om at købe 2 x marathon i løbet af juli måned. Dvs løbe 85 km i løbet af en måned, fordelt på lige så mange ture som man lyster.
Men begyndte at føle mig lidt presset og at det nok lige var lidt for meget løb for mig, da jeg jo stadig ikke vil skrue ned for min styrketræning. Så i tirsdags ( den 1 juli) skrev jeg til min kollega, at jeg nok måtte trække mig fra denne Challenge.
Det mente han bestemt ikke jeg skulle og at vi jo bare lige kunne se, hvordan det gik efter en uge.

Ahhhh kan jo ikke lade være. Og min stædighed kommer straks på banen og tænker så kæmp dog. Så nu er jeg igang, dog med det i mente, at det er ok at melde fra, hvis jeg efter en uge eller to kommer totalt langt bagud.

Nå men det er typisk mig, en Challenge er jo en Challenge og så skal den jo gribes.  Har nu løbet 14,5 km på 3 dage. Idag var egentlig ok men igår var total uden overskud. Dog gennemført, hvilket er det vigtigste. Der er ikke fokus på tid, kun på distance, hvilket er noget nyt for mig.

Er du game?
Efter løbeturen igår - not happy, mega tung og mega langsom

Efter løbeturen idag - mere happy og mere overskud

Ingen kommentarer:

Send en kommentar