Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 12. juli 2014

Dansk sommer, når det er bedst

Imorges stod den på spinning, da jeg havde en time allerede kl 8.45 og så er dagen jo i fuld gang. Det er faktisk ret fedt at starte dagen med en gang spinning til afveksling, da jeg ikke kører så meget spinning mere, som jeg gjorde engang.
Jeg havde jo engang 7 undervisningstimer om ugen. Det var lidt hårdt, men jeg elskede det. Nu nyder jeg at træne selv og så ind imellem have en time, for jeg syntes stadig det er fedt.

Jeg brænder for min styrke træning, som jeg ikke kunne undvære, men det er klart en fordel at træne lidt varieret ikke mindst for ens egen skyld rent mentalt. Det giver ofte lidt øget motivation. Og en spinning time er for mig fedt at have som afveksling.

Nå men efter spinning var der afsted mod Skagen, som bare er et super fedt og hyggeligt sted, når
vejret er godt. Så der blev nydt skaldyr i stor stil og nydt det gode vejr ude på grenen.

Nu venter VM fodbold og traditionen tro, så er der flødeboller klar. Holder klart med Holland, så scorer de, så er det lig med en flødebolle. Så håber på super mange mål idag :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar