Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 8. juli 2014

Status uge 1 - Juli løbe challenge

Så er der gået en uge i min løbe challenge og jeg er faktisk on track. Ikke hvad jeg havde forventet, men omvendt giver jeg sjældent op uden kamp.

For at holde styr på min status uge efter uge, har jeg selvfølgelig lavet et lille excel skema ( er lidt excel nørd). For kan godt lide at sætte tingene i system og derved følge en udvikling på mine km. Målet er jo at løbe 2 x marathon i løbet af juli måned. Og er udfordret af en kollega, så der bliver holdt regnskab ...
Jeg var ellers helt færdig idag, da en eller anden i opgangen holdt mig vågen i nat fra 2 - 4 i nat. Ved sku ikke lige hvad der skete, men en der var glad for at synge med sig selv, alene. Og jeg er ikke super god på for lidt søvn, så var lidt presset idag og måtte da lige flere gange overveje om jeg virkelig havde behov for at træne idag.
Men det er jo ikke til diskussion i mit hoved. Er træningen planlagt, så er der ingen undskyldninger der gælder. Så jeg kom afsted til en faktisk helt fin omgang træning.

Dagens aftensmad var utrolig nem og lækker. Æggemuffins med grøntsager, fedtfattig spegepølse og ost på toppen (hytteost eller cheasy 6%). Dertil simpel salat af agurk, gulerod og mango.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar