Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 15. juli 2012

Dag 15: Hjemmelavet burger


Peanut trøfler
Idag har den stået kun på hjemmelavet mad... Faktisk ret dejligt og lækkert.
  • Morgenmad: havregrød med mandler, kanel og sukrin
  • Efter træning: Shake
  • Frokost: Hjemmelavet tun salat med bagte æggehvide muffins
  • Eftermiddags snack: Bagte peanut trøfler (næsten samme opskrift som denne, blot med peanutbutter)
  • Aftensmad: Hjemmelavet burger
Det var min debut i at bage boller, hvilket også har været lidt svært. Har ikke kunne finde gær, før den anden dag, hvor vi fandt noget importeret tørgær. Desuden spiser man jo ikke rigtig ko hernede, da de er hellige. Men fandt noget oksekød hos en slagter. Dog ikke så mørt som håbet. Men begge dele gik fint.
Jeg har ingen ide om, hvilken slags mel jeg har anvendt i mine boller. Andet end jeg har mixet tre slags. Det ene var dog sojamel og de to andre noget multi et eller andet. De blev lidt anderledes end når jeg normalt bager, men gode det blev de!

Rigtig go aften derude....


Frokost...

Hjemmelavet burger


2 kommentarer:

  1. Hvordan laver du dine æggehvide muffins?

    SvarSlet
  2. Kan faktisk ikke helt huske denne opskrift, da jeg ofte bager lidt på geful og ikke efter opskrift. Men ville tro jeg har taget æggehvider og blandet dem med krydderier. Tror faktisk ikke jeg tilsatte noget mel i disse, men bare simpel og nemt. Måske der kom lidt ketchup i dem :-)

    SvarSlet