Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 3. juli 2012

Dag 3: Spinning around

Idag var der ingen morgentræning på programmet, da vi begge var ret trætte og havde brug for lidt ekstra søvn. Så efter arbejde tog jeg til spinning i stedet for. Det er sku stadig lidt underligt. Jeg er ved at vende mig til det og syntes blot det er fedt at få kørt mig træt. Men Typisk så starter timen for sent. Idag kom vi først ordentlig igang 20 min senere. Jeg var begyndt at cykle, for ellers mister man jo enormt meget af en time.

Ud over det, så kommer folk dryppende ind på timen. Der kom endnu to piger lidt over ½ time for sent. Det fatter jeg simpelthen ikke - hvis det var min time var det ikke acceptabelt at komme dryppende midt inde i timen som om det er helt normalt...

Nå men vi kom da igang og jeg fik da kørt i 50 min. Jeg kan desværre ikke bruge mine spinningsko hernede, da de ikke har det samme system, som jeg har på mine sko. Men der var en fyr med, som havde nogle andre låse på hans spinningsko, så efter timen måtte jeg da lige høre, hvor jeg kunne købe disse henne.
Det er vist åbenbart ikke så nemt at fremskaffe her i byen. Det skal også siges at alle andre incl instruktøren cykler med kondisko i en gammeldags dims til skoen.

Nå men jeg faldt i snak med han gutten og han havde en ven der havde en cyklebutik, som han straks ringede til for at høre om de havde de låse. Men desværre ikke. Så tilbød han at købe nogle med fra USA, hvor han havde købt hans, da han skulle derover om 14 dage. Sikke en fin service :-)

Han har åbenbart en amerikansk kæreste, hvor de nu bor i Mumbai, så vi udvekslede numre, så vi kunne mødes en dag. Og så ville han gerne købe de låse med hjem til mig. Det er da bare perfekt. Så dejligt at møde så åbne og flinke folk. Man kan da kun blive glad..

Imorgen har fitness centeret desværre lukket (kunne ikke helt forstå hvorfor), men så er der jo desværre ingen træning - ØV. Så må der blot lades op til torsdag, så den kan få fuld gas igen.

Kosten har været fin idag - men maven har ikke været tilfreds. Kan ikke altid finde ud af hernede, hvad det lige er den er utilfreds over. Nok bare lidt uvante baktierier. Så har haft en dag, hvor jeg har følt mig som en flodhest og håber blot at vågne imorgen med en punkteret mave...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar