Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 1. juli 2012

Ny måned ny livsstil - projekt sund juli

Den har nu stået lidt for længe og lidt for meget på ikke ordentlig mad. Ja jeg har skrevet det før, men nu er det aftlat - ingen slik i Juli måned. Problemet hernede er at man ofte kommer sent hjem om aftenen fra job og derfor ikke altid gider at lave mad. Så aftenesmaden bliver et eller andet nemt og hurtigt og måske ikke helt så måttende. Derefter har vi haft en tendens til at kaste os over slik og søde sager efterfølgende. Men nu er det slut. Min Delhi Belly skal ikke udvikle sig og kan mærke, den er på vej i forkert retning.

Men en ting er vægten, en anden ting er velvære. Jeg har langt fra følt mig tilpas, da jeg føler at rende rundt med dårlig samvittighed over dårlige madvaner og oppustet mave. Og nej det vil jeg ikke acceptere, så der skal nu gøres noget ved det.

Det kan lyde mærkeligt, men glæder mig helt til at spise sund og fornuftigt den næste måned. Den kan jo sagtens være ment at spise sundt og lækkert, så der er ingen undskyldninger. Så igår blev alt slikket udryddet - ja ikke smidt ud men spist. Så nu er jeg klar. Projekt sund juli lets go ! 31 days of count down....

Starter dagen med en god gang træning om ikke så længe, så er jeg da igang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar