Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 30. juni 2012

Konkurrence......?


Sidepose - der sker heldigvis lidt på mine skuldre
  Jeg var nede og træne igår morges og ofte er der ret mange personlige trænere der ikke altid har kunder om morgenen og derfor hjælper mig. Det er bare fedt for så får jeg trænet lidt tungere. Igår fik jeg snakket med hende der hjalp mig og tung træning og piger samt den konkurrence der kommer til oktober i Mumbai. Det er som jeg har forstået det er konkurrence for de professionelle og jeg glæder mig virkelig til at se det.


Vi pressede videre og hun syntes jeg trænede godt. Hun spurgte så om jeg skulle stille op. Tja jeg mener ikke lige at være i form til det eller at kunne nå det. Hun sagde nemlig at det ikke kun var for professionelle og der også var piger der stillede op.

Jeg kan mærke tanken vokser lidt i mig. Ikke at jeg skal stille op til oktober men jeg er da fristet til evt at være med næste år. Der må være flere konkurrencer den weekend, siden det ikke kun er for Pro.

Der må lige undersøges lidt mere. Men før at dette overhovedet kan gå hen og blive en seriøs tanke, er der så mange ting der skal på plads - især kosten. Efter lidt over tre uger har jeg stadig ikke købt noget kød endnu. Så proteiner kommer fra yoghurt, bønner, kikærter, shakes, proteinkiks, æg og tun. Ikke at det ikke er godt nok men kan godt savne kylling med grønsager. Og de karameller der blev kørt indenbords igår lige inden sengetid skal vist også snart ud af huset. Der skal clean maddpå tallerkene.
Har besluttet mig for at den lokale slagter skal besøges imorgen og så skal der handles Big time. Så hvad fremtiden hernede bringer vides ikke.

I første omgang vil jeg blot afsted og se den store konkurrence i oktober....
Flotte atlether til konkurrence i Mumbai 2011

Ingen kommentarer:

Send en kommentar