Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 3. juni 2012

Pancakes in the morning

Det er den perfekte start på dagen. De smager fantastisk og mætter godt. Og så er det jo ene lutter gode sager, så hvorfor ikke.
Jeg har egentlig altid sværget til min havregrød med mandler, kanel og sukrin, men pandekager har vundet mere og mere på mig. En af de store fordele er også at der er langt flere proteiner i pandekagen og færre kalorier. Proteiner mætter altid godt, så nu er jeg blevet afhængig. Jeg spiser den ofte sammen med noget frugt og en dejlig stor kop kaffe.

De er pure simple at lave - æggehvider (ca fra 4-5 æg), 10-20 gr proteinpulver, 1 tsk HUSK og kanel. Ofte kommer jeg lidt frugt i som most banan eller blåbær som er super lækkre når de bliver varme.
Når pandekagen er færdig er det et hit lige at strøg den med kanel og sukrin og så rulle den sammen. Ellers er det blot fantasien der sætter grænser... Prøv dig frem!

Mine blev denne morgen til et pandekage tårn med æbleskiver, kanel og hakkede mandler. Drysset med lidt sukrin. Smagte bare SÅ godt. Virkelig et HIT. Man kunne evt lige lune tårnet i ovnen så æblerne blev lidt varme og bløde :-) Men jeg måtte bare spise det med det samme



Ingen kommentarer:

Send en kommentar