Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 16. juni 2012

Weekly workout

Imorges kom jeg afsted til en gang træning. Det er desværre begyndt at blive mere til ugens træning end en daglig gang træning. Jeg må virkelig være opladet og musklerne helt afstresset.
Jeg havde idag fået mig en prøve time i et andet fitness center: Talwalkars Ja der er faktisk en del fitnesscentre i området, så det er altid rart, der er lidt at vælge imellem. Men de svinger også lidt i størrelse og kvalitet. Men jeg kan jo ligeså godt prøve dem af, for at se hvad der er at vælge imellem.

Det center jeg var i dag, var ok, men ikke et super center. De havde desværre delt deres center ind i tre afdelinger (nok pga pladsmangel), hvor der var en aircon cardio afdeling (maskinerne stod ret tæt), et styrke træningsrum ved siden af cardio uden aircon og et andet styrke træningsrum i kælderen med aircon. Så det er lidt renden frem og tilbage og ærgerlig det gele ikke er i et samlet rum. Jeg kastede mig over træningen og maskinerne var helt fine. En af de personlige trænere henvendte sig strakt til mig selvom han egentlig var i gang med at træne en anden person. Han hjalp mig med sættene, så jeg lige kunne presse lidt mere. Det var egentlig ok, men det er lidt mærkeligt at der altid er så mange personlige trænere der render rundt i deres fitness centre. Måske bare en ekstra god service. Styrke træningsrummet uden aircon var ret varmt. Det var desværre der de bedste maskiner og frivægte var, så jeg måtte bare svede lidt ekstra…

Fik sluttet af min 3 km løb og så måtte jeg hellere komme hjemad – arbejdet kaldte. Da jeg så kom ud af centeret, væltede varmen sig over mig. Det er så tydeligt at mærke at monsunen er på vej, da luft fugtigheden er ret høj og det føles varmt på en mærkelig måde. Så bad var tiltrængt

Jeg er stadig mest interesseret i Golds Gym – det er bare meget dyre end alle de andre centre, hvilket er lidt træls. Er bange for vi ikke kan få forhandlet prisen ned, men er snart også ve dat nå til det punkt, hvor jeg bare gerne vil have et center at træne i og så må vi betale prisen for det. Det er et bedre center, god atmosfære, gode faciliteter og et godt og forholdsvist seriøst klientel.



Utrolig smalle løbebånd, så der skulle holdes fokus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar