Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 14. juni 2012

Stress...

Jeg stresser lidt i kroppen.. Nok flere ting der kører rundt i mit hoved, som ikke helt er på plads. Jeg mangler stadig at melde mig ind i et fitness center pga prisen, men jeg er snart ved at stresse op over ikke at få trænet. Jeg får jo overhovedet ikke bevæget mig hernede, hvis ikke jeg kommer i et center. Vi bliver hentet hver morgen fra lejligheden af vores chauffør og kørt hjem når vi har fri. Derfor er der absolut ingen motion. Og at rulle lidt fem og tilbage på kontorstolen, giver vist ikke helt den store forbrænding.
Derudover har jeg ikke helt de madvarer jeg godt kunne tænke mig endnu af flere årsager. Der findes ikke lige en Netto rundt om hjørnet, men masser af små boder. Og jeg er stadig ret påpasselig mht madvarer, for ikke at blive syg. Derfor bliver det jeg spiser lidt mere dårlig mad, da kiks, slik, restaurant mad jo ikke altid er det mest sunde at få indenbords. Ingen en stress faktor for mig.
Men heldigvis har maven det helt fint efter de æg jeg købte i weekenden og bagte en kage af. Så nu skal jeg bare have fundet nogle nye æg et godt sted så jeg kan lave lidt mere mad.


Riskager - SPICY
 Spicy er de fleste ting også hernede - og det er mere end hvad vi er vant til. Jeg har ledt længe efter riskager og fandt endelig nogle i et supermarked, hvor der stod spicy på. Jeg tænkte ja ja lidt krydderier på dem er da bare dejligt. De smager også godt, men de faktisk så stærke at jeg ikke kan spise en hel pose (kun 100 gr) - men det er vel godt nok, så spiser jeg jo blot lidt mindre af dem :-)

Fik ellers lavet dejlig lækker aftensmad igår, da vi havde gæster, men glemte at tage billeder. Men kan fortælle at min såkaldte humus var ret god. På trods af at jeg måtte mase kikærterne med et piskeris, da det var det eneste vi havde i køkkenet der kunne bruges. Ja der skal vist snart hadles lidt flere køkkenredskaber :-)

Dagens morgenmad bestod af resterne af proteinkagen, med lidt skåret frugt og nogle nødder.  Håber snart jeg får styr på nogle af mine trænings/kost bekymringer, så jeg kan begynde at slappe lidt mere af og føle mig lidt mere tilpas i min krop. Føler mig pt konstant oppustet og ikke særlig lækker.


Dagens morgenmad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar