Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































lørdag den 23. juni 2012

Spinning event

Så kom den store dag og jeg nåede det hele. Jeg havde ikke så travlt alligevel for vi startede på inder maner for sent. Timen skulle starte kl 18.00 men startede først ca kl 18.45, så folk sad blot og cyklede lidt imens musikken kørte.
Men det var noget af et event - faktisk ret fedt. DJ, div slags lys show og jeg ved ikke hvor mange tilskuere. Der var nok ca 80 cykler, men jeg tror flere tilskuere. Det viste sig så at en at de personer der sad på scenen sammen med instruktøren åbenbart var en kendt skuespiller fra Indien, så folk var vilde med at se hende. Men fedt med så meget opbakning til en event i et fitness center. God stemning og et fedt arrangement. Lidt billeder fra arrangementet...

 
Glad og svedig....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar