Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































tirsdag den 5. juni 2012

Muffins med blødende hjerte

Min muffinsopskrift blev her til aften lavet i en ny variant - med chokolade. Så det sunde møder det usunde.
Fidusen er nemlig at få en muffins med indre blødende hjerte af chokolade. Det er nemlig super lækkert.

Jeg lavede først en almindelig muffins potion, og bagte disse i muffinsforme i ca 10 min. De må ikke bages for meget så dejen er helt fast, men heller ikke være flydende. Når de er let bagte ligges et stykke chokolade ned i den enkelte muffin, og de bages videre i ca 10 min.

Kunsten er at få chokoladen til at ligge sig i midten af kagen, så den ikke synker helt til bunden, så derfor skal den bages lidt først.

Når de er færdigbagt er de klar til servering og MUMS, hvor det smagte godt. Muffin med blødende chokolade hjerte. Jeg brugte mørk toblerone til midten, men alt kan jo anvendes. Tænker at toffifee også ville være et hit.


Færdigbagt muffin
  
Blødende chokolade hjerte i midten


Ingen kommentarer:

Send en kommentar