Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































mandag den 4. juni 2012

Træning vs sofa

Idag fik jeg trænet for sidste gang i mit elskede fitness center. Var ellers sindsyg træt og total uoplagt så var lidt nervøs for om jeg ville komme igennem dagens program. Det bestod af styrketræning af ryg og biceps. Elsker at træne ryg, så det kunne lige hive motivationen lidt opad. Derefter fik jeg drukket en dejlig vanilje shake og så ind på spinning cyklen. Havde total flade ben af en årsag jeg ikke lige kan komme frem til andet end det er mandag.. Hmm men det er ikke en undskyldning i min verden, så fik da kæmpet mig igennem timen og ret stolt og tilfreds nu.
Det er så fedt at have trænet på sådan en dag, hvor jeg mest af alt havde lyst til at smide mig på sofaen og lade fjernsynet køre. Men jeg ved jeg aldrig fortryder en gang træning, men altid fortryder en gang sofa.

Så har nu trænet hver dag siden torsdag, men nu kommer der nok også en del fridage inden nyt center skal indviges.

Lidt dessert blev det da også til her til aften. Elsker denne dessert grundet den er super nem at lave, få kcal og smager fantastisk!

Opskrift til 1 person
1 bære past æggehvider
1 ss sukrin
1 ss fromaise frais/skyr
½ banan
1 passionsfrugt

Æggehvide piskes stive med sukrin. Banan moses med de andre ingridisenser. De to masse blandes sammen og er klar til at spise. Kan evt stilles i fryser i et par timer for at få en mere is lignende skum.

Dobbelt potion og to dejlige store glas dessert

Ingen kommentarer:

Send en kommentar