Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































søndag den 3. juni 2012

Back on track

Igen en dejlig gang træning - føler jeg er ved at være tilbage ved normal rytme med træning og kost. Men der er jo også lige et projekt bikini form - ja det er der jo altid, men i Mumbai er der jo sommer året rundt, bortset fra monsum regn i 3 mnd. Derfor er der fra nu af ikke længere noget der hedder vinter hi og sommer form. Nu er det sommerform året rundt. Gad vide hvordan jeg kommer til at klare det.

Prøvede at flexe lidt foran spejlet inden jeg kørte min ½ times spinning med mig selv og for fuld musik. Er begyndt at blive lidt afhængig af denne træning. Måske jeg skulle prøve en alm spinning time imorgen ud over styrketræning. Nå men det må tiden vise imorgen hvad det bliver til :-) Go søndag derude



Skulder trænings dag - love it

Sidepose :-)

Der gemmer sig da et eller andet derinde bagved

Ingen kommentarer:

Send en kommentar