Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































onsdag den 20. juni 2012

Spinning elimination

Spændende om jeg får lov til at komme med....
Så har jeg været til spinning time nr to. Dette var en speciel udvalgt time, idet der er et stort spinning arrangement på lørdag, hvor de rydder hele fitness lokalet og sætter cykler op over det hele. Der skulle vist også komme forskellige instruktører til denne event. MEN for at man overhovedet kan få lov til at være med på timen på lørdag, ja så skal man kvalificere sig. Der har været 4 timer at kunne kvalificere sig på, hvor sidste chance var idag kl 19. Så jeg halsede fra job afsted til Golds Gym, for at komme til timen.


Kvalifikationen består af 3 dele:
1) Vi skulle køre imens intruktøren chekkede teknik (vil sige, der var sku ikke mange med god teknik, men nu er det jo ikke mig der er dommer)
2) At køre i takt til musikken
3) Styrke test. Vi startede med let belastning og så gik instruktøren rund og skruede mere og mere på vores cykler. Hvis man ikke kørte rundt med pedalerne, ja så var man ude.

Det var sku lidt unfair business, for alle havde ikke lige meget belastning på. Nå men vi var tre tilbage til sidst der stadig kunne træde cyklen rundt. For det var seriøst MEGA tung belastning hun havde puttet på min cykel. Så vi tre gav den max gas og så kom der mere belastning på - hun skruede blot på indtil man ikke kunne køre rundt mere og ja så var man jo ude. Så ham der sad til sidst og fik skruet belastning på tilsidst vandt denne runde. Meget mærkelig dyst!

Nå men tilbage til elimineringen. Dette var de tre discipliner på timen, som vi bliver bedømt efter. Vi kunne ikke få af vide efter timen om vi var gået videre, da det ville blive slået op i centeret imorgen aften.

Jeg er super spændt på at se om jeg har kvalificeret mig til på lørdag - hvis jeg ikke har bliver jeg sku nok lidt skuffet og ville virkelig undre mig over, hvad der så skal til. De virker ikke super gode og tekniske til spinning hernede, men det kan jo være de syntes jeg køre mærkeligt, fordi de fleste andre sider, som jeg vil betegne en nybegynder. Men lad os se hvad der sker. Jeg er ret spændt på om jeg går videre til på lørdag. Hvad der så skal ske på lørdag, er jeg ikke helt klar over.

Timen foregik på samme måde som sidst - instruktøren gik rundt på timen og lavede ikke et dyt selv. Det er sku lidt et sjovt koncept de har hernede.

Aftenens dessert - chokoladekage med æblestykker... Har desværre ikke opskriften, da den blev lavet lidt på gefyl og hvad jeg lige havde lyst til at putte i.


Færdigbagt kage

Med dejlige æblestykker


Ingen kommentarer:

Send en kommentar