Velkommen







Velkommen til min blog om træning, tanker og terapi. Du kan bl.a. læse om det at holde formen efter deltagelse i DM i bodyfitness





















































torsdag den 28. juni 2012

Morgentræning i Mumbai

Dejlig morgen - er netop hjemvendt fra dagens træning og det var bare skønt. Det var dog ikke den følelse jeg havde da vækkeuret ringede, da jeg var mere end normal træt. Jeg er normalt morgen menneske og springer gerne ud af sengen, men ikke imorges. Grundet varmen mm sover jeg ikke helt så godt, så imorges var jeg helt færdig. Men jeg giver ikke mig selv valgmuligheden for at blive liggende, for skal jeg først til at diskutere med mig selv om jeg skal afsted, ja så ved jeg godt hvad det ender med.
Så afsted med mig og regnen bankede afsted udenfor. Jeg gik i min egen lille tåge og tænkte det her monsum er da ikke så slemt, til skyerne pludselig åbnede sig for alvor. Det er regn af en anden verden ! Jeg ville ønske jeg havde et billede af det, men tøt slet ikke finde mit kamera/mobil frem, da det virkelig regner...

Nå men ind og træne og igen idag var der personlige trænere, der kom og hjælp mig med at presse mig selv. Jeg elsker det - det er da mega fedt at få den service. Lige når man ikke selv kan tage de sidste gentagelser, så springer de til og støtter og presser. Gotta love it. Så jeg fik presset igennem til styrketræning og var endelig ved at vågne godt op.
Nu efter en god gang træning med styrke efterfulgt af 5 km løb er jeg helt frisk og klar til en ny dag. Det er da virkelig en dejlig start på dagen!

I aften står den på hygge med andre danskere i Mumbai - glæder mig! Rigtig go dag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar